Ladies it does not matter how hot you are. If you mess with gravity, you loose.

Efter att ha vankat runt i 3 dagar efter loppet i lördags börjar jag bli uttråkad. Träningen har varit lugn på grund av träningsvärken. Igår gick jag en timmes promenad och körde bröst och  triceps på gymmet. Idag sprang jag 3.5 km och körde axlar på gymmet.

Men idag har jag satt upp nya mål. Den 31 augusti när det är 10 km i västerås ska tiden förbättras. Mitt nu-är-jag-nöjd-mål är ju att springa milen på en timme. Det gjorde jag ju inte i lördas direkt, då jag sprang på 70 min. Men det känns nu som ett rimligt mål att slå till nästa lopp. Dels stal värmen en massa tid, eftersom det var vidrigt att ens röra sig än mer att försöka presetera. Sen sprang jag ju drygt 10.5 km i lördags, så det gör ju också en viss tidsskillnad.

Andra målet är att gå ner 5-7 kg (beroende på hur kroppen förändras) av den enkla anledning att det behövs.

Så imorgon är det 83 dagar kvar till loppet. Bara get back to work. Nya mål, nya nedräkningar.

Tumblr_lm0n1m2taj1qjqdu6o1_500_large




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback