I can see your woohoo from here..

Körde ett spontanbad idag efter jobbet.. Eftersom jag inte hade några badkläder med mig valde vi ett avskilt ställe och körde med underkläder. Problem nummer ett kom när man skulle hitta ett avskilt ställe. Helt omöjligt en dag som denna, så vi fick nöja oss med att dela badställe med 6 andra.

Problem nummer 2 var att mina underkläder blev väldigt genomskinliga när vi badade. Om vi säger såhär, jag hade lika gärna kunnat varit naken.

"I can see your woohoo from here" sa min kompis. Jag tittade ner . FAN. Genom skinligt var det kan jag säga!
Alla andra verkade också ha sett min woohoo för de glodde allihopa. Äsch, det bjuder jag på. Men nu har jag lärt mig den läxan så det gör vi aldrig om igen!

;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback