Haha fyfan!

Idag har jag lärt mig något nytt. 1. Sätt aldrig ut ditt telefonnummer i en blocket annons. 2. Sätt aldrig ut ett "kasta iväg" pris för att bli av med skiten snabbt.

Eftersom jag köpt två nya teveapparater idag tänkte jag vara smart att kränga iväg den gamla. 40 tums platt tv för 1000 kr. Och jesus i min lilla låda, det verkar folk tycka är ett jävligt bra pris på en tv för min mobil härjar värre än om jag vore en ashet slitzbrud som säljer sexuella tjänster för en hundring.

Den är redan såld. En minut tog det. Men eftersom killen inte hämtar den förrän på måndag kommer annonsen finnas kvar. Och på den halvtimmen annonsen nu legat ute har det ringde.......... 17 personer och 21 sms.

Om ni försöker nå mig ikväll och jag inte svarar: Mobilen är på ljudlös alternativt avstängd. För jag är så jävla less på den. :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback