Behöver avreagera mig..

Jag skiter fullkomligt i vem eller vilka som läser min blogg idag. Men jag är så arg, frustrerad och ledsen så jag vet inte var jag ska ta vägen. Vill bara ställa mig och skrika det värsta jag kan.  

Jag HATAR hur man kan sitta på en fest och snacka skit om andra människor på samma fest. Bara några meter bort. Man behöver inte älska alla, det är helt omöjligt. Men sitt inte och sök medhåll från andra. Håll bara käft!

Samma sak (jobbmässigt). Om du tycker något om nån person, ta det med den personen. Sitt inte och snacka skit med samtliga andra om hur den gör, säger och beter sig. Var rak istället , den kan antagligen bättra sig innan du hunnit dra skitsnacket för nästa två personer. Allt bajs värker hål i öronen på mig, jag vill inte höra om hur dåliga folk är hela tiden. De är faktiskt människor med känslor. Och jag skulle fan inte uppskatta om de gjorde så mot mig. Vilket de förmodligen gör, eller kommer göra så fort jag hunnit göra nån tabbe.

Jag HATAR att man kan ha så mycket oenigheter inom sin egen familj. De här personerna är ditt eget kött och blod. De som är närmast dig. Hur kan man lägga så mycket energi på att störa sig och "hata" varandra. Det är helt vrickat för mig.


Jag HATAR att se barn försöka kontrollera sina föräldrars beroenden. Se hur låga,ledsna och nerstämda de är. Jag får en klump i magen av att se på det. Hemskt är det.


Jag HATAR hur man kan såra personer man säger att man älskar. Man vill inte göra illa någon man bryr sig om.
Att ljuga någon rakt upp i ansiktet gång på gång. För man vet att den personen kommer förlåta dig, oavsett vad du gör.



FAAAAAAAAAAAAAAAN vad less jag är. Ska gå och lägga mig nu och vakna upp med en ny inställning imorgon. Jag ska göra mitt bästa varje dag för att INTE vara en människa som mer eller mindre medvetet sårar andra människor!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback