Sjuuuukt!

Gud alltså. Riktiga Gud, min buddy buddy. Han var verkligen en riktig kompis nu i helgen. Fan vad hände inte, som mjukstart höll vi på att krocka. Det blåste till och drog tag i hela bilen när jag inte var beredd så det var lite vingel vingel över hela vägen . Ingen skada skedd dock.

Halvvägs till Göteborg får vi punktering. Mitt ute i ingenstans. Vi tog oss till en vägrestaurang där vi började ringa runt alla vi kände i närheten som kunde komma med ett nytt däck. För nej, det är ju inga däckfirmor som är öppna på en söndag i landet ingenstans , såklart.

Att sitta 3 h på en vägkrog där det arbetade en riktigt superfitta var lagom kul. Skulle beställa en barnmeny eftersom jag vet att jag inte äter 200 gram hamburgare med 2 kg pommes till. Vad tror ni ragatan säger? "Men lilla gumman, tycker du att du är under 13 år eller ? Annars kanske du kan betala som alla andra människor.."
Haha , så jag fick köpa en meny som jag bara åt upp hälften av pommes fritsen och ena kanten på hamburgaren. Yberfitta.

Väl nere i Göteborg fick vi även en parkeringsbot plus att mitt körkort försvann någonstans. En riktig superkväll med andra ord. Om vi var fulla? Kanske vi var. Men det var inte dåligt med oflyt man kan ha på samma dag ;)




Men vilken sjuuuk kväll. Sjuk sjuk kväll. Vilken stämning. Vilken konsert! Fick rysningar till inledningslåten och till en av mina favoritlåtar memory remains. Att ett fullsatt Ullevi fortsätter sjunga gång på gång efter att låten slutat gjorde det inte bättre!. Helt otrolig kväll, kommer finnas med länge <3


One, från igår...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback