Ingen ordning....

Har fan inte tid med datorn alls. För mycket att göra..... Men för att börja någonstans kan man ju började med det senaste. Skulle egentligen varit ledig idag och imorn i och med att jag jobbade 60 h förra veckan. Men blev inringd extra och jag tackade såklart ja :)

Skitsamma egentligen. Fick åka hemåt vid halv 3 för att åka iväg till vetrinären med Ilona :/. Vet inte vad det är för fel på henne än, hon har hög feber men är förövrigt hyffsat fräsh. Har skickat iväg ett gäng blodprover på analys (HELVETES DYRT KAN JAG TALA OM)  som jag får reda på imorgon.

Tills dess medicineras hon med antibiotika och med febernedsättande. Hon var uppe i över 40 grader i feber så då vill vet. (och framförallt jag) jobba på att få ner den så fort som det går.  :(





Stackars lilla Låddan :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback