Påminn mig att aldrig använda solglasögonen igen.

Woy vilken dag. Var så sjukt trött och sliten hela förmiddagen. Jag kände mig som om jag blivit överkörd av en lastbil 17 gånger . Jag somnade som ett litet barn när jag var hemma på timmar (mellan 13-16), som tur var ringde mobilen klockan 4 och väckte mig. Hade sovit mig över alarmen och hade det inte ringt hade det varit tvärkört, då jag antagligen hade sovit ett par timmar till..


Nu är jag iaf ledig i två dagar och det ska bli Otroligt Otroligt skönt. Ska bara bry mig om hästen, hunden, min träning och ta det lugnt.











Hehe, fanns asroliga bilder bland annat på när en ligger på en säng o porrar sig. Men de vågar jag inte lägga ut ifall jag får hatbrev och inlämnade stämningsansökningar på kuppen ;)



Sjusovare <3

2011-07-31 // 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback