..

Men åh . Har haft en dag för mig själv idag. Sitter och kollar på harry potter filmerna och degar i soffan. Ska strax över till pappa men försöker förgäves beställa mat från onlinepizza. Den restaurangen jag vill beställa från skulle öppnats nu men det står att det inte går att beställa . Typiskt :( Jag som ville ha jätteräkor i vitlök och thaimat till varmrätt.

Efter en fancy dinner för mig själv ska jag sätta på mig ansiktet och träffa upp ett par tjejer på stan för en öl eller två. För mig blir det cider. Hur skönt det är att slappa en hel dag så blir man för rastlös . Att röra sig bland folk och duscha och fräsha till sig själv är välbehövligt efter en sån här sunkdag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback