Alla hjärtans dag.

Hade en helt underbar kväll med marcus . Fick en smartbox med restauranger i stockholm. Får man en middag och efterätt på valfri restaurang. Sen hade han bokat biljetter på en biofilm på heron city. Heron city är ju ett speciellt ställe för oss för det var dit vi åkte bland de första gångerna vi träffades. På nått sätt har vi alltid kopplat det stället som "oss" så vi har åkt tillbaka till massor av gånger för det är romantiskt och magiskt att åka dit.

Nu hade han bokat in oss på en film jag har tjatat om i EVIGHETER! Och den var verkligen så underbar som jag trodde. Jag grät 5-6 gånger, skrattade säkert 100. Så himla bra film! Den hade verkligen allt, Det var häftigt att se animerad 3 D med. Vi har bara sett 3D på tron förut och 3D:n kan göras betydligt bättre i animerat.

Vi övernattade i stockholm och hade en heldag med shopping igår. 2 helt perfekta dagar med min älskling. Fast av allt det roliga så var det bästa en hel dag med marcus för mig själv. Den där karln är ju aldrig ledig för det första, och är han det så är han iväg och flänger på 7 ställen.  men igår var han bara min <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback