Stallet.

Kul det är när det ska regna hela tiden. Gick en långpromenad imorse (i regn) och var ute i stallet ett par,3 timmar ( i regn) . Sådär lagom kul .

Nu ska jag fixa mig iordning och äta nåt. Sen blir det jobb några timmar och löp&gym ikväll. Det är faktiskt rätt skönt att sommaren börjar ta slut. För man blir så sjukt bekväm och lat. =fet.
Man har inga som helst rutiner utan bara lallar runt = fet. Man är också lyckligare som sommaren, fet,fet,fet. 

Nä ge mig höst och rutiner. Plugga-jobba-äta-träna-sova. 


 
Åringarna var inne. Jag passade såklart på att mysa lite med dem.


Stallets (7-8?) stallkatter var också inne. De gillar inte heller regnet.


Lilla Ilona gömde sig bakom en halmbal. Åringarna bakom trästaketet var på tok för nyfikna på ilona så då blev hon lite skrajj :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback