Skön egodag.

Har haft en dag helt på egen hand förrutom när David tittade förbi efter jobbet. Jobbade mellan 7-16. Sen har jag städat rummet jag tagit över hos mina föräldrar. Eftersom de har Ilona när jag jobbar så mycket har det blivit att man krashat kvar ett par dagar för mycket kanske och mamma är galen att jag har förvandlat deras gästrum till ett inferno.

Nu är det städat och fint iaf. Sen har jag tvättat "ett par ombyten" kläder som även de hamnat hos mina föräldrar. 3 sprängfyllda tvättar senare..... sorgligt att man har så mycket kläder som bara ligger o man knappt vet att man äger.


Stack iväg och handlade hundmat och städade upp hela min lägenhet. Tog reda på kläder, diskade, gjorde rent i badruummet och köket och torkade rent ytor. Verkligen jävla välbehövligt. Fyfan vad äckligt det har varit där ett tag..


Sist ut sprang jag en sväng med Ilona. Vi tog 5 km på cykel och gångstigar runt i stan. Kom nyss innanför dörren, och det är väldigt skönt att springa i kylan och duggregnet. :)


Nu ska jag jag duscha, tvätta hår, peela mig och raka benen. För att se någorlunda hygglig ut igen.


Förebilder:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback