Sena löpturer.


Igår när jag kom hem efter jobbet vid 22 stack jag direkt ut och sprang. Det var alldeles för skönt i luften för att ens fundera på någon ursäkt att inte springa. Men trött var jag i både skallen och kroppen. För har haft gubbar som härjat och busat med mig hela dan. Bland annat hade vi gjort en jättefin teckning av en tjej, ett träd och en sol på en stor whiteboardtavla som är i korridoren. När jag går förbi den på eftermiddagen ser jag att tjejen både fått bröst och fitta ditmålad.

Sen hör jag hur det fnissar fr två pers längre ner i korridoren. Hahahaha :P


Idag blir det jobb 12-21.30 igen, ta en löptur på drygt 4 km och sen dejta kudden. :)




Min fina David and goliath tröja. "Golddigger - Like a hooker. Just smarter "



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback