Look a like?

Haha min största fylletabbe i sälen gjorde jag redan första kvällen. Jag var helt bombsäker på att jäger innehöll cirkus 15 % sprit. Efter 9 shotar blev jag för jävla whoohoobidoo. Världen och skallen var helt upp och ner kan jag säga. hahaaha:P

En annan kul grejj som hände var att en kille kommer fram till mig på krogen:

"Du är så jävla lik sångaren i E-type"
Jag(skitfull och gråtfärdig): Ser jag ut som en kille?
"Nej men alltså hon som sjunger."
Jag(ännu mer gråtfärdig): Den tjocka?
"haha nej nej hon den andra"



haha då höll jag på o dö på riktigt. Jag hängde dubbelvikt o skratta så jag fick ont i magen. Seriöst, var är hon och jag lika ? Den där snubben måste fan varit fullare än vad jag var.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback