Det är fan bara jag .

Var i västerås igår på en shoppingtur. Blev inte så mycket , för vill inte bränna bort alla pengar i början av månaden :) . Iaf stod och kollade på ett gäng tavlor som var nedsatta på 50 %, de stod uppställda bakom varandra fast en bit upp på väggen. Skitfin tänkte jag och tog ner den som stod längst fram.

Samtidigt som jag tog den längst fram tippade dom andra och smällde, rakt ner i mitt huvud. Pang sa det, och där stod jag med 6 tavlor i famnen. Resultatet är en röd bula, eller var, det mesta gick ner till idag, men kul att som vanligt få stå som en idiot o gråta mitt i en affär medan alla som sett det som hände  viker sig av skratt.


Jävligt snygg ändå? 1 ggr 1 m för 350 kr. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback