nöjd!


Jag och "slimer" har precis sprungit 30 minuter på löpband. Är så nöjd över träningen börjar rulla på. Och förvånad. Jag gick från att inte kunna springa alls, min puls och andning stack upp skyhögt direkt, till att springa 2.5 km på en kvart. Nu har jag sprungit 30 minuter. Min kropp är slut, absolut. Och knallröd i ansiktet är jag! :D , men konditionen och flåset, då skulle jag kunna springa hur långt som helst .

Jag har antagit en utmaning på funbeat.com att springa en mil på en timme. En långt träningsprogram på 16 veckor. Det är mitt mål. Den dagen kommer jag vara så jävla nöjd.



Förresten har jag hittat den ultimata löpmusiken. Drum and bass musik , med Pendulums senaste skiva.






the vulture, körde jag som sista låt idag. Sjuk pep!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback