Myskväll.




Vi skippade det mesta av valvakan. Vi kunde ändå inte kolla färdigt eftersom vi båda skulle upp tidigt. När vi låg och skulle sova;

Marcus - undra vem som vann.

Jag - Det är ju inte klart än på ett par timmar. Men vi kan kolla hur det ligger till så länge.

Marcus - Kolla på vad folk skrivit på facebook!

Jag - Men facebook älskling? jag kollar expressen.se .


Hans ide var alltså att kolla vad folk skrivit för facebookuppdateringar för att ta reda på hur det låg till. skadad människa. haha



Eftersom vi båda gillar little brittain brukar vi nöta citat här hemma. Vi kör ofta " i love you more than"

Marcus - i love you more than cookies

Jag - I love you more than icecream

Marcus - I love you more than chocolate

Jag - I love you more than caa... candy.. haha min hjärna vägrade säga candy högt. Jag antar att jag inte älskar dig så mycket. hahahaha






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback