Mitt arsel!



Vilken träningsvärk jag har! mitt arsel värker, låren med för den delen! Ska strax dra med mig lilla lånis och powerwalka bort det.  Körde mitt 3 ggr 10 min igår och tror det är att jag är småförskyld som verkligen tog död på mig. Höll skapligt tempo, 10.0 dvs 1 mil per timme. Första 10 minutrarna var lugnt, andra 10 började jag svettas som en gris, när jag skulle sätta igång tredje gången fick jag en ganska rolig blick från en mekaniker som stod och fixade ett löpband bredvid, det såg verkligen ut som han undrade om det verkligen var en smart ide att köra igång en löpning till .

Det gjorde jag iaf och jag höll tempo o flås hela tiden. Duktigt! Världen snurrade dock lite grann efteråt. ;)


Nu blir det ut i stormen, usch jag hatar det. Lilla ilona älskar det, alla löv ska jagas! hon rusar som en tok, det gulligaste är när det blir vindstilla och hon ställer sig och glor på löven o funderar på varför dom inte rör på sig :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback