mysig höstkväll

Har legat och myst i soffan med tända ljus och tv hela kvällen. Min kropp känns allmänt stel trött pajj. Tror jag stod 30 minuter i ryggmassageapparaten i duschen. Bra påhitt det där och verkligen välbehövligt. Lite dystert att planera månader framåt men senaste veckan har släkt o framförallt mamma varit på mig som en igel om julafton. Så nu har jag telefonkonferansierat fram en bra lösning som jag hoppas passar alla nu :-P vi börjar julafton redan den 23e sen drar vi upp till gävle på julaftonseftermiddgen. Där ska vi spendera en vecka med snowboard party på juldagen mys och spendera massa tid med min man <3 sen kommer vi hem lagom för nyårsparty i stan :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback