"Har du gått och blivit smal?"

Frågade mamma mig idag när jag var där. Smalare har man väl blivit men smal, nee inte än. Men sakta men säkert krymper kroppen hela tiden. Och varje dag blir man lite mer muskulös och lite mindre pluffsig. Jag vill nästa sommar kunna kolla på den här bilden och skratta åt min tjocka lite mage. MEn än är det många veckor kvar av träning, dietande och framförallt disciplin. Man ska fan inte ropa hej innan man kommit över bäcken!



Bilden från i somras.




Nytagen bild.


En del har ju hänt med kroppen sedan i somras. Jag har fått mer former på magen, den är inte längre gravidigt klotrund utan dels syns revbenen mer och magen går in efter revbenen slutar. Man kan börja ana höftbenen mer framifrån o de är inte längre begravda i fettmassor. Jag har fått mer muskler i framförallt armar och baksida lår och vader.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback