GODISSUG!

Sitter här och är hur godissugen som helst. Rosa krokodiler(!) som jag brukar tjuta varje gång marcus vill köpa godis. Fast de finns bara på ett enda ställe i hela stan så jag tänker inte gå ända dit. Det är för långt för kallt för jobbigt. Frågan är hurvida det blir godis över huvudtaget. Jag har en regel att jag BARA får handla godis och skit för panten vi har hemma. Min man är en redig läskdrickande man men det är ändå bara kanske 30-40 kr i månaden.
Det är mer än tillräckligt för en överviktig person som ägnar hela sitt liv åt träning och bantning.

Problemet är att jag tillhör skalan människor som tycker det är skitpinsamt att panta flaskor. Eller mer att gå med två tre kassar burkar och flaskor den biten det är mellan mig och affären. Tänk vad pinsamt att träffa på någon man känner. eller ännu värre, träffa på någon man inte känner men som vet vem man är så trampar jag på där som en uteliggare med mina pantburkar. haha nä jag får ringa min pappa och fråga om de ska iväg och handla idag , annars får jag fan klara mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback