My blog is awesome!

Mitt internet håller på att installeras så vi har fortfarande inget internet hemma. Med min förra dator kunde man sitta på någon annans internet men den datorn packade ihop i tisdags. Med min nya dator kan man sitta ungefär 5 min åt gången. Sen hoppar internet ur och man måste börja om igen. Det blir extremt irriterande efter ungefär 20 min.


I fredags var det pokerturnering och mys/fajitaskväll hemma hos Jess och kristian med Lisa och Eli. I lördags byggde vi klart divanen. så nu är det bara spotar och att klä soffan kvar :)

Igår hjälpte vi Kristian att sätta upp projektorn, söndagsmiddag hos svärmor och myskväll med filmen The Box.



bra film?

2010-03-08 // 16:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback