.

Solade mig till en liten gris igår. Gud vad jag såg ut, och ser ut ! 
Mosade framför teven med marcus ett tag och kollade på I love you philip Morris.  Skitseg film men den hade vissa skitroliga scener. Den är ju tydligen baserad på en sann historia. Hur fan lyckades han ? Helt sjukt!


Stack ut och sprang, det längre spåret . Och jag klarade hela varvet runt utan att vila! Var inte nådigt stolt över mig själv. Kutade hela sista nedförsbacken rakt in i armarna på marcus. Han pussade om mig och sa att han var impad och stolt över mig. haha

"Var jag bra? Var jag snabb? Hur långt efter var jag?"
Han hann tydligen gå till bilen och hämta cigg, kissa , hämta andan och svetta av sig det värsta. hehe

Men vem bryr sig om det när det gick bättre än väntat? ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback