Helgen.

Sitter på jobbet nu men tänkte jag skulle dra en uppdatering i bloggen :) Blev en stressig helg igen men jäklar vad mysigt vi haft. På fredagen var jag ledig så då drog jag mamma och hundarna till vilsta och solade och badade. David och marcus mötte upp oss på eftermiddagen innan vi åkte hem.

På kvällen åkte vi en snabbvisit till power meet, umgicks, drack cider och hade det mysigt.

På lördagen var vi ute i solen hela dagen, åkte en snabbis hem till mamma en stund. på kvällen var i ett gäng som grillade, söp och spelade kubb.

på söndagen var ute och soladeo och bada igen i vilsta, sen grillade vi på kvällen hemma hos svärmor :)

Vi försökte oss på att motionssimma på kvällen, men eftersom det var mörkt djupt vatten fick jag panik och marcu mer eller mindre livrädda mig ur vattnet :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback