.


Jag har nog en av världens bästa föräldrar, som ställer upp när som helst, hur som helst, var som helst. Dom ställer inte bara upp utan dom hjälper till om dom kan. Igår hämtade det hundfoder till mig, de tog dessutom med min hund ut på landet hela dagen så hon slapp ligga själv hemma.

Hade jag hämtat fodret själv hade det nog krävts att jag tog ledigt från jobbet eftersom det ligger på andra sidan stan. Därför är det så jävla snällt, och omtänksamt att hjälpa till!

När de kom och lämnade hund och foder på kvällen sen hade hon köpt shorts och ett par skor också. Jag ska tipsa veckorevyn om modemänniskan Mamma kling linden för dom var ju jävligt snygga också. Min 50 åriga mamma verkar hajj på vad som är hett för lyckat blev det. Jävligt lyckat!

kommer bild.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback