OMDUHARTRÅKIGTGÖRDETHÄR

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?:
Ja, eller nja eller jag vet inte.

2. Är du lycklig?:
Ja. Lyckligare än jag borde i alla fall.

3. Är du uttråkad?:
Nej inte särskilt men jävligt trött om man får klaga :)

4. Är du ledsen?:
Nej, är en person som brukar "gråta av mig" , sen brukar de flesta saker rinna av mig efter det.

5. Är du italienare?:
Nix

6. Är du cool?:
Haha nej, det är nog få människor som skulle kalla mig cool .

7. Är du från Irland?:
Nej, det är jag inte!

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?:
Japp. Men lyckligt gifta?

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Absolute! , det har jag varit med om

2. Har du någon gång blivit sårad?:
Många gånger.

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
Fattar inte riktigt frågan ?

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?:
Japp.

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?:
Yes


6. Har du haft en hemlig beundrare?:
Ingen aning. det tror jag inte. Om jag skulle veta det vore han väl inte så jävla hemlig längre.

7. Är du kär?:
Njae.

8. Vill du gifta dig när du blir stor?:
På en strand i thailand eller i hollywood annars kan det ta och va.

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?:
Nada. Verkar tråk båda två.


2. Hår eller ögon?:
Ögon. Tänk allting vackert i världen man inte skulle kunna se.

3. Katter eller hundar?:
Hundar.

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?:
Några få bästa vänner.

5. Coca-Cola eller Pepsi?:
Coca cola . Två is.

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?:
Periodvis. En nykär romantisk kväll är väl 100 ggr bättre än en krogkväll. Men varje dag i en månad kan väl få vem som helst att må illa.

7. Pengar eller lycka?:
Lycka.

8. Dag eller natt?:
Dag.

9. Msn eller mobil?:
Mobil

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
Haha nej, försökte aldrig med det.


2. Brutit nåt?:
Min arm när jag var liten.

3. Gjort nåt du ångrar?:
På ett sätt ja, på andra sätt inte. Allt man gör leder ju fram till hur det är precis nu och det är jag väldigt nöjd över :)

4. Hoppat Bungee Jump?:
Nej, tror inte jag har tillräckligt starkt hjärta för sånt.

5. Ljugit för någon du tycker om?:
Ja.

6. Ätit en hel tårta?:
Ja, lätt. Är det en god tårta så kan man inte rå för.

7. Gjort bort dig offentligt?
Ett par gånger ja.

 8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?:
Njäe, det finns ofta en väldigt bra anledning till att det tog slut.

9. Gråtit när ett husdjur dog?:
Ja :/

10. Velat försvinna?:
Många gånger. Inte självmordsborta utan mer leva på en öde ö ett tag själv borta.

 

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde:
Ringde Malin och sa att taxi var på väg :)

2. Telefonsamtalet du fick:
Av pappa som undrade vart ilonas koppel var någonstans.

3. Personen du var med:
Malin Johanssen, hon sitter bredvid

4. Roligaste grejen som hänt:
Har varit med om 3 jävligt roliga grejjer sen i tordags. Tyvärr är alla för privata för att dra. Men stora missförstånd , presentationer m.m.

5. Personen du smsade:
Min mamma gnällde på mig via sms

6. Personen du tänkte på
Mig själv

7. Du skrev till på myspace:
Har jag inte.

8. Du kommenterade:
Inte det heller. Vad det nu menas.

9. Du tillbringade natten med:
Mr M

10. Du kramade:
Mr M

 

 



Kul att läsa mer om dej! :)

2010-01-11 // 09:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback