Två tjejer ska tanka.

Hehe Jess skulle tanka hennes mammas bil på vägen hem från stallet igår. Varken hon eller jag hade pengar egentligen. Men hon hade skrapat ihop 44 kr . Jag tankade och hon gick in och betalade. Jag tankade 3,49 l för 43:90 kr :P

Jess kommer ut
"Fan ta dig! du har ju tankat för 50 kr! "
"Nä , kolla det står 43:90 "
"aha men då ska jag in och betala igen"

Kassörskan hade sett fel varpå jess fint hade sagt att 50 kr kunde det minsann inte kosta, att hennes kompis som tankar i så fall måste gjort något fel. Det löste sig och jess fick betala 44 kr. Mitt i all stress glömmer jag att sätta dit locket och stänga igen luckan så när jess kommer sticker hon in huvudet i bilen och säger ironiskt

"Du hade inte tänkt att sätta dit locket heller eller ?"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback