Skalman.

Haha jag gillar min nya mat och sovklocka. Idag vaknade jag 07:13 , fit for fight. Det är samma sak varje morgon. Ett alarm ställs till halv 8 så jag inte ska försova mig. Men till dess jag har redan hunnit vaknat och gått upp.
Eftersom min karl går upp kl 4 varje morgon går vi och lägger oss innan tio på kvällen . Häromdagen var jag så trött att vi gick och la oss vid 9. Jesus

Tightar på mig aningens varje vecka med har jag märkt. Det har hjälpt mig skitmycket i min viktnedgång att jag inte håller på och äter skräpmat varje dag och läsk och godis var och varannan. Än är det inte för sent att hoppas för beach 2010 :)


» jess

vad duktig du är :)

2010-02-26 // 08:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback