Lördag.

Hela lördagen gick till att bygga soffa. kl 9 stod vi på bygg max och köpte material. jag valde och betalade och fixade släp .  Allt gick super till vi skulle bära in allt till lägenheten. M som är grövre och betydligt starkare tog en skiva på ena armen bara. Äsch tänkte jag och tog en skiva jag med. jag kom 5 meter sen slog jag skivan i taket på ytterdörren. försökte igen och gjorde samma fel igen. började fnissa fånigt åt mina misslyckade försök som resulterade att jag tappade greppet om skivan och den flög rakt ner på min ena fot. Varpå jag börjar störttjuta.

M kommer kutandes och lyfter bort skivan, pussar mig på kinden och säger att han ska ta in dom andra. :)


massa bilder kommer på soffan så fort jag hittar mobil-data sladden .

Kvällen spenderades med Jessica och kristian. Vi köpte thaimat och massor av chips, popcorn,dip, läsk och kollade på melodifestivalen, snackade skit och spelade wiii :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback