Ett misslyckat försök.

Igår stod vi i köket och skulle till vardagsrummet. Om det var hans ide eller min kommer jag inte ihåg men jag skulle i alla fall rida på hans rygg dit. Så vi (han) trampade över dammsugare och skit i hallen och är påväg in i vardagsrummet när vi smäller mitt knä rakt in i ena dörrkarmen. FY helvete vad ont det gjorde, men jag tänkte att jag skulle låtsas som ingenting. men det gjorde FÖR jävla ont så jag skriker

"Släpp ner mig. Jag måste gråta!"
Tårarna hade redan börjat spruta och rinna längs kinderna. Vi fortsatte skratta över hur misslyckat allt blev.
"du vet att du gråter och skrattar samtidigt?"
Men jag fortsatte skratta för det var så roligt. Och tårarna bara rann för det gjorde så ont.

Hela mitt knä är idag ett blåmärke och jag haltar som en tant. Haha fy fan så misslyckat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback