Helgen

Gud vilken helg det blev. Först på fredagen var vi på shoppingtåg ut på tuna park. Iväg på middag, hem på för
fest och avsluta nere på krogen. Lördagen åkte vi iväg på julmarknad på morgonen, mötte upp jess och kitan för tuna park någon timme. Sen blev det gävle resten av kvällen. Träffade en sådan asskön norrlänning, Robert. Han delade ut hembränd 80 % sprit ur kaffetermos. Till det fick man blanda med lite fanta eller cola. Tog man för mycket groggvirke blev han tjurig. För "fanta är fan dyrt". Hahah totalt livsfarlig sprit. Har aldrig druckit mer lättdrucken, smakade inte mycket alls och till fantan kunde man knappt märka smaken.

På söndag vaknade jag upp klockan 6 av en 7 åring som stod och petade mig i pannan. "Jag har petat dig dig varje halvtimme sedan 5"  sa han. hehe dom är söta de där två . Satt med hans 4 åriga lillasyster i knät i soffan, myste & kollade på prinsessan och grodan resten av förmiddagen. Jag hade ägglossning som en höna hela helgen. Och nu måste jag hålla mig ifrån barn ett bra tag så vi inte sitter där om en månad o marcus undrar vad som hände och jag fnissar onskefullt bakom hans rygg ;)


Hem från gävle, och åkte förbi mamma och pappa för adventsfika. Fia, tobbe och hans föräldrar var där så det blev en mysig eftermiddag. Fick ett presentkort på hm i adventsprsent :)

REsten av kvällen hade vi myskväll hemma i soffan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback