JOBB!


Har jobbat precis hela helgen. Är trött och mör i huvudet. Har haft konstant huvudvärk sedan igår morse, så jag har knarkat alvedon mest hela tiden. Nått knas är det, men nu är jag ledig i tre dagar så då kan jag se till att sova bort vad det nu är som spökar :). Hann dra med båda mamma och pappa till malmamarkan på lördagkväll efter jobbet. Jag var helt bombsäker på att det stängde kl 24 så när jag slutade halv 10 kastade vi oss iväg för 2 timmars stressshopping. Bara det att allt hade stängt och gått hem. Utom ett 50 tal fjortisar som hängde bland dunkande musik, sprit och karuseller.

My judgemental mother kastade sneda blickar till höger och vänster och vi åkte hem igen . Alltså inget malmamarkan för oss iår.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback