Trött"

Som ett as har jag varit hela dagen. Gick upp kl 6 , har intensiv kurs teori på körskolan ons-fre. Ingen frukost eller kaffe fick man och jag höll på att somna ståendes när jag kom in pga av väldigt några timmars sömn i natt.

Har pluggat och varit nere på stan. Lunchade och shoppade lite nya kläder. Skyndade mig hem och tillbaka till stan och hade en lektion på körskolan vid halv 6 . Nu har jag fortsatt plugga lite medan Calle är på match .

Svårt att hinna med allt. Plugga 100 % , vara på körskolan flera gånger i veckan, stallet, hundar och sen allt annat kul och icke kul som måste hinnas med. :) Men jag älskar verkligen mitt liv nu .  Jag håller på med det jag älskar, ska så småningom starta utbildning till ett drömjobb , Jag har världens finaste vänner och pojkvän.

Är jävligt TACKSAM och glad <3




» jess

vi är så glada och tacksamma att vi har dig nu med. Och nu har jag dig i stallet och på hundklubben, välkommen till min värld :) ses snart i stallet

2009-09-03 // 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback