Tisdag.

Rätt hysterisk dag igår. Upp strax innan 7  och hade körlektion mellan halv 8 - halv 9.  Kastade mig hem, ut med djur och mata. Mobilen gick sönder strax efter det. Mer eller mindre springer hem till mina föräldrar för att hitta en annan. Fanns ingen. Hem igen. Kl var då 10 och skulle snart iväg till stallet. Kastar mig ner på stan, kommer till stålforsskolan då jag inser att jag inte kan gå ner och köpa en ny telefon för flera tusen när jag redan har två BRA telefoner som bara måste lagas.

Fick låna en telefon av Calle så länge. Ska precis sätta mig i bilen med honom och åka ut och äta frukost/lunch, då ringer Jess och säger att de är på G. Var bara att springa in hem igen. Hämta stallgrejjer och springa till Vietnam kök och hämta lunch.

I stallet fick vi vänta på hovslagaren i nästan 2 h . Han skulle komma vid 1 men dök inte upp förrän vid 3. Red en sväng på ridbanan. Sen var det bara packa ihop packet och sticka in till stan igen. Kasta sig in hemma, bytte kläder och hämtade träningsgrejjerna. Ner till stan där jess hade hittat ett par läderridstövlar Cavallo för 200, i min storlek också .Men de fanns inte kvar när vi kom dit. Kanske inte så konstigt i o f s med tanke på priset.

Åkte ut till Donken och moffade var sin plusmeny ;), var ute på hundklubben några timmar. Tränade med träskpaddan. Ilona har börjat löpa. och är väl inte sådär jätte entusiastisk i alla övningar. Men tar det lite lugnt med henne, det släpper ju snart :)

Hem och satte mig med en onlineprov på 1 ½ timme i Kemin som behövdes göras. Sista inlämningsstopp på alla uppgiter på Fredag 8.00 . Skönt men jobbigt, endel kvar att göra.  La mig i sängen med laptopen på magen och gjorde teorifrågor på bilskolans internethemsida. Somnade 12 helt jävla DÖD!


» Madde

Å fy fan, vietnam-kök och donken på samma dag, snacka om att kalasa till det :p

2009-09-09 // 19:20:26
» jess

hmm ja tisdagar är jäkligt kul och jag längtar till dem som till fredagar. Men slut är man ju efter en tisdag..och ännu tjockare snart :P

2009-09-09 // 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback