Kemisk peeling.

Åkte iväg till stockholm över helgen. Har gjort och skrivit alla kemilabbar i en kurs. Skitkul var det. Men jag och min labpartner var lite taffliga. Spillde och tog fel och höll på. Men jag har inte labbat sen jag gick i 8an i högstadiet. Var inte speciellt bra då, kallades för "glaskrossaren" efter att ha kraschat 3 bägare.

Inget gick sönder men jag spillde två gånger. Varav den ena på handen. På något konstigt sätt fick jag det på halsen också. Kanske jag inte torkade händerna ordentligt och kliade mig i ansiktet. I alla fall upptäckte jag och Calle på stan 2 h senare att en av baserna hade börjat fräta på halsen på mig. Var helt kritvit och hade börjat flaga massor i små små smuliga bitar. Jag kastar mig in på toaletten och spolar halsen i panik . Folk glor som man vore dum i huvudet.

Halsen klarade sig bra, men jag har blivit lite ljusare och jätte mjuk på halsen. Baby- Ass. Very Nice.



» jess

du kanske har kommit på ngt nytt skönhetsknep :)

2009-09-21 // 07:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback