Another day...

Tråkig dag det har varit idag. Sådär lång och skittrist. Gick iväg till fröslundaskolan och pratade med läraren och 4 elever. Var nere på stan och fixade en grejj med skolan. Gjorde en polisanmälan. Hämtade posten och ett paket från posten. Stack hem och pluggade några timmar . Åkte iväg och tränade . Satt nån timme med körteoriböckerna. The End !

Har fått ett träningskort nu också tydligen . Trippelkort på friskis. Mamma tycker väl jag har gått och blivit lönnfet :) Hon ringde mig idag och samtalet lät ungefär . "Hej , jag har köpt träningskort till dig" , "på Friskis , jag bjuder" "Jaha, tack då" svarade jag. Om man bara hittar lust och tid till träning nånstans så vore det ju jävligt smart att träna på gymmet 5-6 h /veckan :)


» Madde

Tränar på Friskiss jag också! Helt okej ställe (Y)

2009-09-08 // 18:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback