To do, to do.

Har precis kommit hem från dagens långpromenad med dogsen. Ska sitta en stund med skolan och pula lite på mitt cv. Har ett par jobb jag tänkte söka. Skolan är ju snart slut. Ska man ut i jobbletarsvängen tillsammans med alla andra jävlar.

Har av någon konstig anledning träningsvärk i hela ryggen. Har ju inte tränat de senaste dagarna så det är skitmysko. Hade ett helvetespass i torsdags, det måste vara för länge sen nu att känna av. Jag jagade hästar och hundar halvt ihjäl mig lördags pga att hästarna stack från hagen. Men det var bara jag som hade körkort så jag körde mestadels de 3 kilometrarna de hade stuckit. Alt är jag så otränad att jag sträckt mig på dansgolvet i lördags.
Men jag började känna av ryggen när jag gick hem 4 på söndag morgon.

Veckans planer :
Möte imorn kl 14.
Middag med familjen på en restaurang i gamla stan på lördag
Gugges fest på lördag.
Träna på  gymet - mån, ons, fre , sön
Stallet - tis, tors och lektion tors kväll
Jobb/plugg och allt vardagscrap.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback