Kompar med bitterfittan..

Vaknade halv 5 imorse, helt klarvaken. Haha vad gör man? Gick ut med dogsen, kvart i 5. kollade på veterinärerna , 5.  Drack kaffe och cigg på balkongen halv 6. Åkte hem till mamma och åt frukost igen. Dom har fan ALLT i matväg, rena rama ica där hemma. Uppstaplat fint med.

Åkte till mälarbaden med dogsen.  Tog massor med fina bilder. Mötte upp Jess hos hennes mamma, fikade och rörde oss mot stallet. Har fått min första elaka lapp på bilen idag. Hade parkerat på en förhyrd plats, det visste jag innan men alla var förhyrda och det fanns 8-9 lediga parkeringar och jag skulle bara vara inne hos jess en liten stund. När jag kom ut fick jag en lapp med massor av utropstecken som det stod typ att man ska för helvete inte parkera på någon annans parkering.

Jag och Jess tyckte det var skitkul, tänkte jävlas och skriva en lapp tillbaka där det stod typ " Vi vet, det stod på skylten" men det kändes jävligt omoget så vi sket i det  :)


Har ridigt två pollar idag. Fan vad fin Dexter var idag. Så mjuk och fin i sidorna. Samarbetsvillig, lösgjord och fin. läcker häst det där ! Underbar att rida. Den där hästen gör verkligen allt man ber om, det krånglar ett tag sen blir det ett aha moment sen gör han rätt varenda gång efter det.

Bakdelsvändningar med Regent. Satt långt inne och varken han eller jag gjorde väl vårat bästa direkt. Helt ok, men nja. Får skärpa mig till nästa torsdag.


Kommer hem skithungrig, försöker mig på att steka korv, fixa potatismos, klä av mig och duscha samtidigt. Tror ni inte hundfan tar korven. Inga pengs till imorn, och där rök kvällsmaten. Great gun!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback