Dum, dummare.

Det är toapapper"

Samuel: "Vad är det där för byggmaterial?"
Jag:         "Öhh, wellpap?"
Samuel: "Byggplyfa heter det."
Jag:         "Aha, men du, wellpap är väl kartong?"
Samuel: "Jo"

Skulle berätta om mina kunskaper till Emelie..

Samuel: "Vad är det där för byggmaterial?"
Jag:         "Öhh, wellpap?"
Skriver jag till henne på msn...

Emelie: "Det är toapapper".
Jag:       "Nej, det är kartong?"








Sidekick blicken


-"Jag var tvungen att lossa på toffsen, jag har spänningshuvudvärk.
Ah, men du vet.. Kinaögon och rynkorna försvinner.
kolla här.."
-"Emelie du spänner ju blicken"
-"Lite magnumface sådär"


S  -vem sitter på dosan?
B  -Du?!
S  -Ja, det är då man vet att man är för fet












SÅ gulligt! :D:D:D:D

2009-10-19 // 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback