Tisdag.

Sjukt vad morgontrött man är . Skulle på ett möte vid 9. Gick upp kl 8.43 . Inte ens 5 minuter senare satt jag i bilen.
Jag hann i tid .

Har stallet idag , så ska åka ut och mocka alla boxar, rida måste jag hinna med. Hoppas det inte hinner blir för mörkt. För vi har ingen lampa i padocken än. Ska på stallmöte och middag hos vår stallmamma ikväll. Längtar mest till maten jag kommer få ikväll av allt jag ska göra idag. Vår stall mamma susann, äger restaurangen i gamla stan. Stans finaste restaurang och hon är GRYM på att laga mat. Har ni inte varit där, GÅ DIT!

Sist åt vi nån kycklingmacka med hemmagjord potatissallad, låter rätt simpelt. Det tyckte jag då med. Men det var sjukt gott och hur många jag åt vill jag inte ens säga :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback