Mular pulvermos.

Är helt slut i min arm. Hästen jag red på lektionen idag är helt stum i vänstersidan. TYdligen inte så mycket att göra åt. Utan att lirka och få honom att släppa bettet. Men sne är hästfan. Har iaf kramp uppifrån axeln, hela armen ner och ut i fingertopparna. JESUS!

Min lilla lex åker på lördag. Blev bestämt idag. Känns superkul att han äntligen ska få sitt egna hemma. Men tråkigt för att det inte är hos oss. Har ju vetat att den här dagen ska komma. Och jag kommer sakna min bebis.

Blev så jävla mycket med allt idag. Åt tre lussebullar imorse. Sen hände det alltid någonting så fort jag tänkte göra iordning mat så det glömdes bort någonstans på vägen. Förrän kl 18, 5 minuter innan jag skulle dra till stallet. Kom jag på att jag totalt hade glömt att äta nått på hela dan. Så nu har jag gjort en stor portion med pulvermos. GOTTI GOTT! Mc donalds hade setat bättre , men pulvermos will do! :)


Vem är det som härmar vem egentligen?

Läs mera på min blogg och kommentera gärna! :).



puss<3

2009-11-26 // 23:03:48

vilken fin blogg du har=)

2009-11-27 // 14:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback