Kul det är...

när man själv har hela stallet. Mockning fodring och insläpp. Kommer till hagen, det enda som syns är LERA. Överallt. Hästarna står på andra sidan hagen och glor. De gillar leran ungefär lika mycket som jag gör. Försöker ropa och locka lite, till och med på dom tjocka små ponnisarna som gör vad som helst för mat. ICKE.

3 gånger gick jag genom  hagen. Med gegga upp till vaderna, genom  hagen för att släpa hästarna tillbaka genom geggan ner till stallet. UEAK!

Mina små grisar har tagit med sig en jävla massa lera hem också som ligger kvar i bilen.  Snälla jultomten, ge mig december , snö och en kombi :)


Jultomten lyssnar ska du veta!

2009-11-17 // 09:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback