Förra gången det var fredag den 13e

haha det roligaste med blogg måste vara att man kan gå tillbaka och kolla :)


Fredag 13e.

Jag,Barbie,Malin och Samme satt hemma hos Johansson och förfestade. Blev övertalad att dra till raw. Vilket jag aldrig kommer göra igen.  Lite folk , segt och en kille som stod och petade på mig . Han blev jättefull ramlade av en barstol, välte ett barbord och var tvungen att dra. Lucky me.

Inte mer raw för mig. Men jag hade iaf trevligt sällskap.

--------------------------------------------------------------------------

Mitt i vimlet!


C u t e

---------------------------------------------------

Helgens sämsta ragg.

Han " Vad trångt det är"
Jag " Mmm."
Han " Du och jag ska inte stå o "trängas" lite tillsammans då? "
Jag " Nej gå du. "



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback