Dagis.

Handfatet är det typ stopp i för att det antagligen ligger massa smink, skönhetsprodukter och hår där. Calle är skitarg och tvingar mig att göra det men jag vägrar.

Jag : "Jag vägrar! , jag ringer knäcke! " (vår fastighetsskötare)
Calle: "Nej det gör du inte. Det är inte hans jobb. DU gör det imorn. Får jag reda på att knäcke gjort det blir jag jävligt sur på dig.

Jag : "Jag ska säga en sak till dig Carl, en sak. Jag gör inte sånt. Det är fan äckligt. Över min döda kropp. Jag ringer hellre pappa.
Calle: "Bortskämda jävla primadonna".
Är det något jag verkligen går igång på och blir skitsur över är det just primadonna eller bortskämd. Vilket Calle vet.

Jag : "Ta tillbaka det där! Ta tillbaks! Ta tillbaks!
Han tittar på mig och väser .

"Prrrrriimadonna" .

Och så håller vi på. Carl 5 år och Emelie 7 år :)



SV: Tack för de otroligt snälla orden!

Jag gillar din blogg också, den är egen och charmig på nåt sätt! :) Ja, de blir fler musikinlägg, lägger in ett MEGAINLÄGG ikväll om EMA's som går ikväll på MTV! ETT MÅSTE ATT LÄSA!

2009-11-05 // 17:45:19

Jag håller nog med att du kan vara bortskämd ibland. Vissa saker får man bara ta och göra själv.



Hur ska man annars bli vuxen? :P

2009-11-06 // 11:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback