Mission impossible

Drog iväg ett mess till David imorse och frågade om jag kunde gå en långpromenad med Sune i eftermiddag/kväll.
Han svarade : "Vi ska ut och springa , du kan väl hänga på . Eller ja, du springa. Hahahaha"
Jag : "Självklart jag ska med o springa, hur långt springer vi?"

Minst 5 km ska vi tydligen springa. Grejjen är väl den att jag aldrig har sprungit, i hela mitt liv. Ett par gånger om året brukar jag få riktiga motivationskickar och springa, 2.5 km  vilket alltid resultetar i 2-3 dagars vidrig träningsvärk.

Aja, övervikten lär mig knappt ta mig över första backen. Och rökningen kommer knappast ge mig en kick i arslet direkt.

Men lite träningsvärk har väl alla överlevt .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback