Lördag.

Vaknade  av mig själv strax innan 8 imorse.Upp, matade kompis och fixade frukost till mig och Calle. Duktig flickvän!
Stack iväg med Jess till stallet vid 11, tog en halvtimme bara o få in dem från hagen. De vägrade, efter att ha sprungit efter de två fjantarna tröttnade vi och hämtade en havrehink. Scchhwoopp! Så stod båda hästarna snällt och väntade vid grinden =)

Red i paddocken, jobbade mycket volter. Byggde upp en hinder som jag hoppade från båda håll.

Sitter nu med det gamla vanliga. Nummer 19 från Vietnam kök. Har nästlat mig in i innersta kretsen. Han blir alltid jätteglad när jag kommer, hälsar , pratar,  ut och prata lite med Sune.

Ska ta och duscha lite och fixa mig lite, hämta Sune Fis och åka ut till Madde som är hundvakt. Tänkte att sune ska charma hennes damer medan vi kollar på matchen.

Tjoo!


» Madde

Ha ha, ja charma var rätta ordet!

2009-05-10 // 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback