.

Så häftigt. Får gåshud varje gång jag kollar på videorna. Man vill bara köra upp videorna i nyllet på dem som öppet diskriminerar och snackar en massa goja det inte har en aning om. Men jag är glad att jag aldrig säger något elakt tillbaka. Utan ler och visar att mina hundar är iallafall trevliga och kan umgås med alla, hundar som människor.

Jag hoppas AST snart accepteras som brukshund. Fan vad det skulle svida i mångas ögon. Jag tror de skulle vara perfekta inom skydd, tjänstehundar.


Aja blev en massa blaj. Jag ska iaf börja tävla lydnad med ILONA. Gärna till Elit men vi får se hur bra vi blir.

Jag sitter också och önskedrömmer lite. Det blir nog en import om 2-3 år. Vi får se hur framtiden ser ut!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback