.

Igår sprang jag 5 km på ren vilja.  Jag var trött efter redan första backen , men det släppte ganska snabbt. Sen knata jag på hela vägen. Fick låna Davids pulsklocka halva vägen. Första halvan när han hade pulsbandet hade han 154 i snitt, andra halvan när jag hade pulsklockan hade jag 196 i snitt. Haha

Lite skillnad men jag är bara glad att jag tog mig runt, löpning kanske är överdrivet men jogging var det absolut. Inte särskilt farlig träningsvärk idag heller.

Idag ska jag väg till Fat Boy butiken och kolla lite hundbäddar , sen har jag Sune hela dan. Tänkte gå dubbla långpromenader idag, bra för fettet.



» Madde

Shit, springa 5 km. Bra gjort!

2009-05-13 // 18:16:53
» jess

Oj Oj imponerande :)

2009-05-14 // 07:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback