Plaggat.

Vem vinner? -Sidekick vs Batman!

Jag och Mr Angel snackade i telefon.. Och Emelie lägger in en kommentar helt plötsligt.

S -"Om vi skulle ha riktigt bråk någon gång, undra vem som skulle vinna?"
A -"Beror väl på vem som är mest ful i sättet, om man tar till fula knep."
B -"Hur menar du nu?"
A -"Den som är mest känslokall då"
B -"Då vinner Emelie"

S -"Batman vinner om hon blir riktigt riktigt arg"
B -"Tror också att jag vinner"


Sidekick blicken

-"Jag var tvungen att lossa på toffsen, jag har spänningshuvudvärk.
   Ah, men du vet.. Kinaögon och rynkorna försvinner.
  kolla här.."
-"Emelie du spänner ju blicken"
-"Lite magnumface sådär"


S  -vem sitter på dosan?
B  -Du?!
S  -Ja, det är då man vet att man är för fet




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback