Hårdträning.

Ett jävla trampande igår. Fram och tillbaka Fröslunda- stan två gånger. En sväng till malins mamma och sen till Jessica.
Avslutade hela kalaset med Kibox. Kanske som en vanlig träningsdag för somliga. Men inte en tjockis som mig.=)

Rätt komiskt när ledarna säger " Sen ska ni para ihop er parvis och para er med dom på andra sidan"
Bina . - Fniss . "Men Emelie, det blir ju skitbra. Du är ju singel."
Ledaren som råkat höra vad hon sa. " OOOH Vi har en singel bland oss!!!"  i högtalarsystemet.
Alla vänder sig mot mig och flinar =).

En halvtimme senare kör vi en övning och jag sparrar på Bina. Hon tar i allt hon har och varje gång hon slår sticker det till på bröstet och i mellangärdet. Så jag grimaserar det värsta jag har varje gång hon slår medan hon kör mördarstilen .

Ser jag i mitten att ledarna står dubbelvikta och håller på att skratta ihjäl sig - ÅT OSS!
Fast vi måste sett jävligt roliga ut. Jesus!


Haha, det började ju med att jag frågade ifall vi skulle para oss ju :P. Rätt lite skoj de måste haft åt oss :D

2009-03-09 // 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback