Tisdag.

Flyttade alla mina saker igår. Mycket saker är det. En hel bil knökfylld. Sen blir det nog ett lass till, med lika mycket till.  Mamma och Anton fick hjälpa mig att bära alla saker , med Antons högljudda protester.

Calle hjälpte mig plocka upp och ta reda på alla saker , efter att ha rensat en av mina handväskor som rymmer både det ena och andra säger han  " Emelie.. är alla tjejer såhär grisiga?" =P

Eftersom jag inte tränade idag som jag alltid gör på tisdagkvällar så hade vi segkväll framför teven med bland annat Linda Rosings dejtingprogram.

Har fått en ny favoritlåt tack vare Mr Takida.

Takida - Give into me

I'm falling down on you, where are you from?
 What else can I do? You're so beautiful, how can I go on?
 If I loose it all, would you go down on me?
 And I don't even know, the things you want me to see

 I'm waiting for you, thinking of you
 Give into me, I'll make you blue
 I wanna know if you feel the same
 You're mine, I'm ridin' high like an aeroplane

 I wanna give you what you need
 But I don't dare to ask I got no self-esteem
I don't blame my past



» Sooz

Jo saker o ting e jue te för o lösas.. men d känns bättre.. hur har d gått för dej?

2009-03-20 // 10:24:48
» Sooz

Jo saker o ting e jue te för o lösas.. men d känns bättre.. hur har d gått för dej?

2009-03-20 // 10:24:49
» Sooz

ååhh en av mina favvo låtar me dom :) sååå braa!!

2009-03-20 // 10:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback